27 marca w Klubie Stodoła w Warszawie wystąpi grupa Tokio Hotel. Polscy fani szykują specjalne atrakcje na przyjazd Niemców.

Występ Tokio Hotel w Warszawie będzie ostatnim z 15 koncertów w ramach rozpoczynającej się 6 marca trasy „Feel It All – Part I – The Club Experience”. Tournee promuje wydaną w październiku 2014 roku płytę „Kings of Suburbia”. „Bardziej ekskluzywnie, bliżej i bardziej prywatnie niż kiedykolwiek wcześniej!” – tak reklamowane są występy mające być „rozgrzewką” przed światową trasą zaplanowaną na lato tego roku. Bilety na koncert w Warszawie kosztują 375 zł w przedsprzedaży. Dostępne są też specjalne pakiety VIP w cenie 70 euro (Dancing In The Dark Upgrade Package) i 1690 euro za dwie osoby (Feel It All Upgrade Package) – do tego należy doliczyć cenę biletu. Pakiet Dancing In The Dark gwarantuje m.in. wstęp na próbę zespołu przed koncertem i osobistego portiera VIP. Z kolei najdroższa oferta daje m.in. spotkanie z zespołem po koncercie wraz z pytaniami i odpowiedziami, profesjonalne zdjęcie z zespołem, selfie z zespołem zrobionym własnym telefonem, plakat w limitowanej edycji podpisany przez każdego z muzyków i możliwość dołączenia do wokalisty Billa Kaulitza na scenie.

Wśród akcji przygotowanych przez polski fanklub są m.in. bańki mydlane (pomysł wymaga jednak wniesienia zabronionych buteleczek na koncert), kreskówkowe dymki z napisem „Bang” (przy utworze „Girl Got a Gun”), glowsticki (kolorowe bransoletki) i… neonowe paznokcie.

źródło