Tokio Hotel wraz z kadrą kierowniczą Studio71 w Los Angeles. Od lewej: Georg Listing, Tom Kaulitz, Ralf Osteroth, Ronald Horstman, Bill Kaulitz, Dominik Niederweis, Gustav Schäfer i Aleksander Arndt.
Tokio Hotel to jedyny niemiecki zespół, który zdobył ponad 110 krajowych i międzynarodowych nagród, w tym amerykańskiego MTV VMA Moonman, pięć [statuetek] EMA, cztery MTV Latin Music Awards a także jedną MTV Music Awards Japan. Teraz zespół rozbudowuje swój serwis sieciowy i stawia na Studio71, wielokanałową sieć ProSiebenSat.1. Berlińskie przedsiębiorstwo poprowadzi w przyszłości ofertę online odnoszącego sukcesy kanału Tokio Hotel TV, który ma ponad 260 tysięcy subskrybentów i ponad 70 milionów odsłon. Tutaj czterej członkowie zespołu pokazują sceny ze swojego światowego tournee, a także umożliwiają wgląd w swoje życie prywatne.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani i zadowoleni ze współpracy ze Studio71. Podzielamy te same wizje i czujemy, że jesteśmy w dobrych rękach, że każdy podchodzi do tego projektu z pasją i naprawdę chce to robić. To jest dla nas zawsze najważniejsze!” komentuje Bill Kaulitz. „Wiemy, że jako zespół nie zawsze jesteśmy łatwi [we współpracy], bo zawsze mamy dokładne wyobrażenia tego, czego chcemy. W Studio71 znaleźliśmy partnera, z którym znaleźliśmy wspólny język. Wszystko wydaje się iść dobrze.”
Tokio Hotel już wcześnie w swojej międzynarodowej karierze pełnej sukcesów otworzyli innowacyjny format online i są pierwszym niemieckim zespołem, który już w 2007 roku stworzył swój serial dokumentalny na YouTube „Tokio Hotel TV”. Ekipa Tokio Hotel TV towarzyszy zespołowi podczas koncertów na całym świecie, od występu przed 500.000 osoób pod Wieżą Eiffla, przez afterparty w Las Vegas po prywatne, zakulisowe spotkanie z Bamem Margerą. Nie tylko z tego powodu zespół stał się jednym z najbardziej utytułowanych zespołów w Niemczech. Sprzedali ponad 7 milionów krążków w 68 krajach i zdobyli 160 razy złotą płytę, a 63 razy platynową. Tokio Hotel są obecnie w trakcie trzeciej części światowej trasy w USA, Meksyku, Chile, Peru, Brazylii i Argentynie, a po ostatnim albumie „Kings of Suburbia” rozpoczęto już przygotowania do piątego albumu studyjnego, którego wydanie planowane jest na rok 2016. Światowe tournee potrwa do końca roku i poprowadzi Tokio Hotel do innych krajów europejskich.
„Współpraca z Tokio Hotel jest dla Studio71 pierwszym poważnym krokiem do zaistnienia także w branży muzycznej i pozyskania jako partnerów innych artystów, którzy swoją aktywnością w sieci także poza oficjalnymi teledyskami mogliby zdobyć fanów”, mówi Ronald Horstman, prezes Studio 71. „Toko Hotel już udało się zdobyć wielu fanów na całym świecie dzięki swojemu kanałowi Tokio Hotel TV i z sukcesem ugościć ich w swojej społeczności. Bardzo się cieszymy na przyszłą rozbudowę kanału wraz z ekipą naszych specjalistów.”
źródło: presseportal.de